ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

Διάβασα την πρότασιν τοῦ ὑπουργείου παιδείας δια την δημιουργίαν και ἀποτελεσματικήν λειτουργίαν τοῦ Δημοτικοῦ σχολείου .Ὁμολογῶ ὅτι δεν κατάλαβα και πολλά πράγματα κι αὐτό εἶναι φυσικόν γιατί τυγχάνομεν ἄσχετοι , ἁπλῶς πληρώνουμε φόρους και δια την παιδείαν, πρωτίστως, ἀλλά και διά την ὑγείαν, πρωτευόντως .Πῶς νά κατανοήσωμεν τούς ὅρους :βιωματική μάθηση ,διαδραστική διδασκαλία, ἐξορθολογισμός ἐκπαιδευτικῶν προγραμμάτων , δημιουργία προϋποθέσεων ἐθνικῆς κατάρτισης τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας , ἀνάπτυξη ἐπεξεργασίας βιωμάτων , συναισθημάτων,ἀξιῶν, διαχείρηση προβλημάτων , διαχείρηση προβλημάτων σε συνεχῶς ἐναλλασσόμενο κόσμο,γενίκευση τοῦ θεσμοῦ τῶν ὁλοήμερων σχολείων , σχολεῖα ἀνοιχτά στην καινοτομία και την αὐτενέργεια , ἀξιοποίηση τῆς εὐέλικτης ζώνης βιωματικῶν δραστηριοτήτων ; Ἀντ’αὐτῶν προτείνομεν τά κάτωθι :

1ον .τήν δημιουργίαν Ἑνιαίου Δημόσιου Σχολείου.

2ον .Ἀρχίζει ἀπό την ἡλικίαν τῶν 8 ἐτῶν και τελειώνει με το πέρας τοῦ βίου .

3ον .οἱ τάξεις τοῦ παλιοῦ δημοτικοῦ συγχωνεύονται σε τρεῖς.

4ον .ὁ χρόνος τῆς διδακτικῆς ὧρας διαρκεῖ 25 λεπτά και σε μια ὧρα διδάσκονται δύο μαθήματα ,οἱ ὧρες διδασκαλίας για τους μαθητές 8-10 ἐτῶν εἶναι δύο ὧρες δηλαδή 4 μαθήματα και ἐν συνεχεία σπίτι και παιχνίδι κατά βούλησιν , 11-12 τρεῖς ὧρες μάθημα δηλ. 6 μαθήματα , 13-14 , 4 ὧρες , 8 μαθήματα, 15,16, 17 , 4 καί μισή,9 μαθήματα .

5ον . Ἐφαρμόζεται ὁ ὅρος τοῦ τετραμήνου , ὁ μαθητής διδάσκεται την ὕλην για ἕνα τετράμηνο και ἄν χρειασθῆ ἐπαναλαμβάνει το τετράμηνον, καταργοῦνται οἱ διακοπές πάσχα , χριστούγεννα και καλοκαίρι και ἀντί αὐτῶν διακοπές 5 ἡμερῶν κάθε 40 μέρες .

6ον .Στήν ἡλικία τῶν 17 ἐτῶν ἀρκετοί μαθητές ἔχουν ξεκαθαρίσει τι θέλουν να σπουδάσουν και ἐγγράφονται ἄνευ ἐξετάσεων στη σχολή προτιμήσεως και μέχρι την ἡλικία τῶν 22 ἐτῶν παίρνουν το πτυχίο τους και ἀγωνίζονται για την ἐπιβίωση στην ἡλικία τῶν 55 ἐτῶν συνταξιοδοτοῦνται ὅλοι και οἱ << ἀναντικατάστατοι >> ὑποχρεωτικῶς .Οἱ ὑπόλοιποι ἀκολουθοῦν τετράμηνα ἐπαγγελματικοῦ προσανατολισμοῦ και στο τέλος βρίσκουν τη σχολή πού τους ταιριάζει και ἐγγράφονται ἄνευ ἐξετάσεων.

7ον .τοιουτοτρόπως ἕνας μαθητής που θέλει να σπουδάση γιατρός στα 25 του βγαίνει γιατρός πλήρως καταρτισμένος και ἀναλαμβάνει ἐργασίαν και στα 55 στη σύνταξη ( οὐδείς ἀναντικατάστατος ). Καταργοῦνται μεταπτυχιακά και διδακτορικά , τά ὁποῖα δίδουν μόνον μόρια δι’ ἀναρρίχησιν κυρίως στον δημόσιο και πανεπιστημιακό τομέα , ἀλλά ἐν τῇ πράξει ἕνα εἶναι το μόριον κι αὐτό δι’ἄλλην χρῆσιν .

Κουτσιμπέλας Εὐάγγελος . Τρίκαλα 30. 11. 2014 μ.Χ.

Advertisements
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Uncategorized. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google+. Ἀποσυνδεθῆτε / Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...